Lördagsmys

God morgon, sovit gott? Det har jag.. största anledningen kan vara att jag fått ha "vår" säng för mig själv ett par nätter i rad nu. Eftersom jag och min syster delar säng som ni vet, 160 cm då såklart. De är inte trångt eller så när vi båda sover där, men de blir myyyycket mer plats när man sover själv, vilket jag älskar. Haha

Idag ska jag spendera dagen med min familj o släkt typ, i princip bara tjejerna till att börja med. De är nämligen så att min kära moster från L.A och hennes man är här och hälsar på. Vi åker om en timme hem till min andra moster, (har 3 stycken) där vi ska pyssla om varann hela dagen. Ska bl.a färga håret på mor och moster, fixa naglar, fötter, ögonbryn ah allt. Sen avslutas de med en middag. Kameran följer såklart med...

Imorrn ska jag ut och resa med mamma och massa andra människor. Vi ska nämligen ner till Malmö för lite ärenden. Min barndomsvän Malin ska också med, vilket jag ser fram emot en massa, då det säkert var mer en ett år sedan vi sågs. 
Men berättar mer om det sen för nu ska jag göra mig iordning och åka iväg... 

Ha en trevlig lördag allihop <3



Bloggen strular, så NU publicerades detta inlägg, trots att jag skrev det runt tio tiden imorse... weird!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0