Norge 2

Låt bilderna tala.. :D

Ut för att åka pulka...yeeey!


De va ju sjukt mycket snö ute, helt underbart enligt mig! (precis vid vår dörr)


Trodde vi var smarta och tog en lite genväg, men nej de tog typ längre tid..haha


kände mig som 5 år igen, underbart! hihi


lilla jag


kul kan man ha, speciellt vi fyra tjejer.. som småbarn! haha love it


sarisen vill dö...haha


de va nästan omöjligt att komma upp.


lilla Timon ser ut som en...ah boll! haha


sara och norisen lever livet!


yeaaah!!! savannah <3


cool bild enligt mig då! hihi


samma med denna bild, ser ut som små... ah nånting. gulligt!


söta savannah :D


Smått handikappade...


In  the sauna!



That´s it for nooow :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Okej :) Då ska jag spana in det. Såg för jävla härligt ut!!



Du blir alltid så fin på alla bilder. Du är verkligen naturligt vacker! =)

2009-01-10 @ 21:58:41
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Gud va härlig blogg :)

2009-01-10 @ 22:04:33
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Sv: Varsågod :)

Haha alltid samma fråga, och alltid samma tråkiga svar, jag har ingen anning faktist, men det skulle jag inte tro.

2009-01-10 @ 22:12:59
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0