Norge 1


Hemma hos Nora innan avgång:)



Påväg till oslo, 8 timmars bussresa


När vi kom fram hade de lagat tacos till oss alla..mums


Vår berömda Jörgen och norisporis


myspys framför brasan..


jag och sötnosen Timon som vi alla svenska tjejer blev helt kära i..


sötnosen Timon shakes his whole body.. haha


mer myspys...


Se hur molnen täcker bergen, otroligt snyggt o häftigt tycker jag :)


vädret var alltid på topp, kallt men skinande sol


Redo för backen, yeah!


puuuulka


de va jag de..


vid en av våra trevliga middagar (fast här har vi precis ätit klart) haha


lyyysssna..haha ja och Otto :)


smiiile, nora, savannah och vår chaufför från oslo upp till Beito


sarisen , gutt o tallefjant hahaa


cool bild tycker jag..speciellt ljuset


snygg pose va?! haha


HAHAHA! vet inte vad vi sa eller gjorde däär..sjukt rolig bild


diggar din seriösa look alex ;) haha


konstig massage om ni frågar mig? haha


fråga mig inte vad som händer här...haha snökrig typ eller nått kull liknande...


vart fan va jag här? haha noris o tallefjanten


de var allt för idag, men mer kommer..de kan ni lita på!









Kommentarer
Postat av: molliy

VILKEN SÖT HUND :D



Missa inte min tävling, du kan vinna en spa-behandling!

2009-01-08 @ 20:57:00
URL: http://molliy.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad roligt det ser ut som att ni hade :)

2009-01-09 @ 16:30:33
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah du måste ha haft väldigt kul :D

och den där hunden var så söt :)

2009-01-09 @ 21:12:13
Postat av: alexandra

ahh vi hade suuuperkul! :) kul att ni läser min blogg kramis

2009-01-10 @ 00:20:39
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Guuuuud vilken söt hund :)

2009-02-03 @ 22:55:10
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0