Så vare heeeeeelg

God morgon svenska folket, fy satan va trött jag är. En timme svenska nu på morgonen, sååååå onödigt! Men nu har jag ju blivit en NY Alexandra, aldrig skolka, göra alla läxor o.s.v Haha så jag MÅSTE gå på svenskan...

Men idag åker mjukiskläderna på, och sminket får ligga kvar i sminkväskan för inte finns de någon ork för att göra sig vacker idag. Slutar väl efter lunch ungefär, ses nog då! :)

Ligger fortfarande kvar på blogg. se startsida, så himla kul! Tack Karin Olofsson :) KRAMI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0