Gotland here we come 2009





Gotland förra året (2008) haha

God morgon läsare, är trött som satan men ändå rätt "pigg" då vi ska ut och "resa" hihi. Vi är borta tills söndag den 19/7, kommer antagligen hem rätt sent. Så är väl tillbaka i bloggen på måndag nästa vecka..

Men nu måste vi rusa iväg, ses & hörs när jag kommer hem igen! Håll tummarna för bra väder nu också! <3



P.S

Vad säger ni om att vi kör en liten frågestund när jag kommer hem, ni som skulle vilja det kan väl lämna en comment i detta inlägg! :) kramis

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, hur lång är du och hur mycket väger du?

Kan du inte visa hur du gör din frisyr med flätan i luggen?

Och visa några enkla stretchförslag om man vill bli vig? p.s du är grymt fin =)

2009-07-13 @ 13:27:51
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-13 @ 21:48:26
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: mimi

hur känner du Molly Sanden?

2009-07-15 @ 00:23:38
URL: http://metrobloggen.se/umuhoza
Postat av: J

saknar du Kevin, alltså din fd-pojkvän?



vad är ditt bästa minne?



förlora syn eller hörsel,vad skulle du ha valt? VÄLJ EN!



får du alltid finnar?

2009-07-18 @ 02:51:37
Postat av: isabella

är du & kenza bra vänner ?

hur är kenza i verkligheten haha om man kan säga så :)?

är du singel ?

vad föredrar du utländska killar eller svenska ?

du e riktigt vacker

2009-07-18 @ 22:05:30
Postat av: Maria

Hehe, hamnade in på din sida av en slump och reflekterade inte så mycket direkt över vad du heter på bloggen - men sedan när jag såg det så kunde jag inte låta bli att skratta lite.. :) Du kör på med två "U" och "A", som du kanske ser så kör jag på M o N istället! :P haha...



Nepp, nu ska jag dra mig vidare! Ha en bra dag och trevlig blogg du har! :)



/ maria

2009-07-19 @ 20:28:55
URL: http://hummlann.blogg.se/
Postat av: Nathalie

såg dig på gotland (:

2009-07-19 @ 21:30:26
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: nathalie

på hamnplan 5 (:

2009-07-20 @ 15:09:51
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: sussi

såg dig på nyheterna : )



Uppdatering tacl!!

2009-07-20 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0