Mama is home!



Bild tagen med min Canon EOS 400D på Gotland 09

Heej alla läsare, då var det måndag igen. Bara FYRA dagar kvar tills vi åker till Grekland!!!! Känner mig bara så rastlös nu, går bara och väntar men försöker hitta nått vettigt att göra. Behöver ju inhandla lite smågrejer, men frågan är om jag ska vänta tills imorrn då mamma kan åka med mig in till stan... Mjaa gör nog det, är så himla mysigt att bara umgås med henne.

Hon kom hem igår kväll, då jag var på bio så sågs bara en snabbis imorse innan hon drog iväg till jobbet. Annars har vi inte sätts på två hela veckor, plus att jag drar till Greece på fredag vilket är två veckor till, så måste ju passa på att mysa lite med henne nu.

Är iallafall på väldigt bra humör idag, mycket tack vare min mamma faktiskt! Bara att ha henne i äns närvaro gör än glad, och saker och ting bara går som dem ska. Alltså utan min mami skulle jag gå under, de är du som lyser upp min vardag!

Men nu ska jag fixa mig lite, sedan dra in till söder, möta upp Jullan och bara mysa runt lite på stan, kanske ta en glarre eller två. Haha! :D Ha en bra dag, så ses vi senare.. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0