Resfeber



Hej fina vänner, blev ingen mer uppdatering igår, sorry för det! Men vi drog in till stan, gled runt ett bra tag, in och ut i alla dessa jädrans butiker. Hittade lite småsaker till, men inga megaköp. Har köpt tillräckligt nu denna vecka, haha köpstopp!

När vi kom hem till Nora runt 17-18 tiden gick allt väldigt fort, ett samtal från min underbara kusin och sedan satt vi fixade och ombytta på tåget nån timme senare påväg mot Fruängen.

Blev där upplockad av kussen och drog sedan hem till Gurra vid Långbro. Det kom dit lite folk, vi åt en massa god mat och hade faktiskt jättetrevligt. Efter tiotiden beställde vi taxi och åkte in till Odenplan för att sjunga karoke. Där hade vi det riktigt kul, fy fan va jag garvade alltså.

Efter det drog vi vidare till Cafét, rätt mycket folk och inget speciellt men vi dansade och hade kul. Sen slutade vi såklart på White room med ännu mer dans och skratt. Hade en jättetrevlig kväll med trevligt folk faktiskt!

Blev sedan hämtade av Mange, hur gulligt som helst av honom då han redan vart inne i stan med oss och precis kommit hem när vi ringde tillbaka honom. Vi sov sedan hemma hos Kalle, somnade nog inte förrän sex någongång, men fick sova ut nu på dagen vilket var skönt.

När vi piggnat till lite så åkte vi hem till Nora, packade det sista i hennes väska och sedan drog vi hem till mig. Så här sitter vi nu, alla fyra faktiskt! Julia & Sara kom precis innanför dörren... Så nu ska vi ha en mysig tjejkväll!

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0