Lördag




Morrn Morrn, sorry för att de inte blev någon uppdatering igår, men de blir så när solen är som underbarast, man måste ju passa på, vem vet det kanske blir regn snart igen! NEJ! det hoppas jag verkligen inte..haha men ialalfall!

I torsdags var vi på Grönan med familjen, vi hade stört kul. Körde först 5-kamp, tjejerna mot killarna. Om man säger såhär, killarna kanske vann (har inte räknat ut poängen), men vi tjejer vann på tyå 3 av 5 stationer.. haha såå jävla klockrent!

Vi var även och åt middag på East innan Grönan, det är en restaurang som ligger inne på stureplan, suuupergod mat! Men lite dyr för min smak.. 

Igår var det upp redan vid sju, drog iväg till kungsholmen med syster och mami, vi var där och fixade pass. Det var verkligen på tiden, då mitt leg som jag också skaffade igår, gick ut för typ ett år sen, och mitt pass också snart går ut. Men FY FAN vad jag hatar dessa bilder, dem blir aldrig bra.. haha VARFÖR! Jag ser ut som en uppblåst ballong, och det är helst seriöst. Dem tar bilden så jäkla nära allstå! Usch...jaja skitsamma! 

Efter det tog vi oss in till Rådmansgatan för att shoppa loss lite på "Här", en butik för alla oss frisörer, det var nämligen min födelsedagspresent. Ska fota grejerna, så lägger upp dem om ett tag, men jag är SÅÅÅ överlycklig!

Sedan mötte jag upp Julia, vi åkte hem till henne i Spånga, låg ute i trädgården hela dagen, såå skönt! Sedan kom två vänner hem till henne, så grillade vi. En skön o lugn kväll!

Nej, nu ska jag ut i solen för att försöka få lite färg, jag ligger efter.. haha mina vänner börjar bli riktigt bruna och fina! Senare idag bär det av till Flaten, det blir lite grill och mys, ett litet minifirande för mig kan man säga...så har en del saker att fixa också! Men som sagt först en timme i solen, det är ett måste! Haha

HA EN UNDERBAR LÖRDAG! :D

Kommentarer
Postat av: Susse

Hej. vilken bra blogg du har :)

jag undrar vart du köpt jeansjackan på det här inlägget. hade så fint!

2009-07-01 @ 14:32:54
Postat av: alexandra

SVAR: Tack så mkt, har beställt den från ellos! ;) kram

2009-07-02 @ 09:37:43
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0