Sportlovskryssning


Strax efter att vi klivit på båten gjorde vi oss väldigt bekväma på vår lilla hytt...


dags för partaaaajj (snubbe som bjöd in sig själv,haha)


förfest på vår hytt


Jag & Serena ute på språng





annis och jag..haha happiness


de var tvugna att byta kläder...haha sjukt kul


dummer 1 & 2


hmm...jaaa HEJ! haha


mycket skumt folk kom in och ut heeeeeela kvällen!


gangsters i korridoren..haha


Finns mer...men det är bara skitkort...så ni får nöja er med dessa! =) kram

Kommentarer
Postat av: gänget

nora is a hoooooe!

2009-03-03 @ 05:52:46
Postat av: lisaaaaa

hur gör du för att få håret sådär fint och vågigt? :)

2009-03-04 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0