Sun, sun, sun<3


snart så, sommar =)

Tjeeeeenare, solen skiner än och klockan är snart fyra. För bara några veckor sedan började det bli riktigt mörkt ute vid det här laget. Med humöret på topp även idag, är jag bara hemma för ett litet ombyte nu. Måste ut och njuta i detta underbara väder. Har varit i skolan hela dagen, går bra som vanligt nu... Känns superskönt. Mycket snack om studenten är det nu, nästan varje dag tas det upp. Är så otroligt mycket att planera och göra nu. USCHABUSCH! Men på samma gång så himla kul... kom på idag också att jag måste köpa studentklänning, men gud vilken beslutsångest jag fick, ska den vara vit eller ska man ha nått färgglatt????

Ja vad säger ni kära läsare? Vit studentklänning eller ska man sticka ut lite med en väldans färgglad än? 

Har lite ont i halsen däremot, lite mindre kul. Får hoppas att jag inte går och blir sjuk nu, för det skulle verkligen få humöret ner på botten igen. Orkar verkligen inte ligga hemma och tycka synd om mig själv nu inte.

Vet att det är rätt dåligt med uppdateringen på sistone, men har lite "bloggtorka" tror jag. Men så fort jag får lite inspiration, och de händer lite grejer ska jag bjuda på mer inlägg och bilder? För det vill ni va :)

Juste, byta om var det! Klädde mig alldeles för varmt imorse...svettades massa! Ikväll blir det kanske bio med norisen, hoppas hoppas! Har varit sugen på bio de 2 senaste veckorna nu.

Enjoy the rest of your day! 

Kommentarer
Postat av: ika

jag tycker du ska satsa på nån stark färg som syns! :)

2009-03-19 @ 16:19:26
URL: http://erikalouise.blogg.se/
Postat av: ika

kanske nelly.com eller asos.com :) lycka till!

2009-03-20 @ 15:12:42
URL: http://erikalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker vit eller beige. Det traditionella är ju vit egentligen. Men satsa på vit eller beige tyckker jag.

2009-03-20 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0