Tisdag


Ge mig vår, snälla.

God morgon då, hoppas alla har fått in sin skönhetssömn denna natt. Har sovit ganska bra faktiskt, men var inte alls lika pigg idag som igår. Här sitter jag nu i en handduk och borde egentligen snart vara på salongen, men försov mig lite smått.

Ska väl börja runt tio då dem öppnar, men en kvart mer eller mindre skadar nog aldrig. Men sega kan jag inte göra, så måste skynda mig lite idag. Ska försöka vara där till stängning idag, behöver verkligen timmarna.

Så lite halvkass uppdatering blir det idag, men ses senare ikväll, och tänkte då visa och berätta lite om mina nya färglinser! =)

HA EN BRA DAG! KRAMIS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0