Grym uppvisning

Hello friends, söndagen är snart slut och ska snart lägga mig. Var uppe redan vid nio imorse, åt en supergod frukost med min lilla mami och Lisa of course. Vid elva var det dags att göra en genomgång med dansen, så in till karlaplan med norisen och "repade". Tog knappt en kvart, så åkte in till stan där vi mötte upp mamsen och mimmimums. Käkade en supergod lunch som var riktigt mättande. Gled runt lite i solen och bara mös. Drog sedan hem till Nora där vi gjorde oss färdiga för vår dansuppvisning..blev riktigt fina faktiskt, färgglada också! Fotade en del, tänkte precis ladda upp bilderna..får hoppas på att internet är på bra humör idag också.. 

Uppvisningen gick suuuperbra!!! Det är så STÖRT kul att dansa, när det går bra såklart... hihi! Vi var ett härligt gäng, så det gjorde de hela ännu roligare. Har nu skaffat oss lite nya vänner, wooonderful! :D
Tänker absolut fortsätta nästa termin, men inte bara en kurs utan två... dance make me smile! 

Me right now...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0