Just 10 days left




Hello friends, söndag har det hunnit bli. Shit alltså, minns förra helgen som om det vore igår. Tiden går så äckligt fort, har seriöst ont i magen. Är så sjukt nervös. Vill bara sakta ner farten liksom, det går alldels för fort. Det är liksom nu klassen börjar bli som tajtas, det är nu skolan går bra och allt annat runt omkring än med. Det är nog lycka jag känner i min mage men på samma gång lite rädsla eller nervositet. 

Idag är det alltså bara TIO SKOLDAGAR KVAR tills vi tar studenten. KAN NI FATTA DET?!?!?! Inte jag... det är helt overkligt för mig. Men men det är väl bara att försöka acceptera det så kanske det blir mer verkligt...

Helgen har varit rätt lugn och trevlig, i fredags var jag på bio med David, Vannessa och Kevin. Vi såg filmen "Änglar & Demoner". Den var helt okej, ingen superduper film, hade lite svårt att förstå filmen i början men slutet blev bättre. 

Igår var jag och Lisa hemma hos en vän till henne ute på Värmdö. Vi grillade och kollade Eurovision SongContest! Det var mysigt, men både jag och L började bli trötta så rullade hem strax efter elva. 

Fotade en del, men eftersom internet bråkar så mycket är det i princip omöjligt att ladda upp några bilder. Men kanske går över till mums och laddar upp dem. Vi får se..

Nu ska jag bara klä på mig och sedan dra iväg och jobba (städa mammas kontor). Måste ju ha nån typ av inkomst nu när jag är arbetslös. Det är nog mitt största dilemma just nu faktiskt. Men förhoppningsvis kommer det att lösa sig... 

Ses nog ikväll! :D kramis<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Från 12:00 ( några min sen ) Tills Klockan 15:00 Tänkte Jag Ha Min Först Frågestund På Bloggen.

- Ställ vilken fråga du vill ... Kram

2009-05-17 @ 12:16:02
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom igen visa oss lite bilder från student skivan! nyfiiiken

2009-05-17 @ 20:24:02
Postat av: Anonym

kom igen visa oss lite bilder från student skivan! nyfiiiken

2009-05-17 @ 20:24:16
Postat av: Micaela

hej, frågade dig i ett inlägg tidigare vart du hade köpt dina shorts?? skulle du kunna svara på mina frågor, tror det är fler som är nyfikna!!! tack

2009-05-18 @ 19:37:27
Postat av: rebecca

snygg blogg!

2009-05-18 @ 19:39:05
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0