Sista praktikdagen


Hej&Hå, tisdag och min sista praktikdag idag. Eller ja, iallafall på min salong i högdalen, går till CTC imorrn, också såklart. 
Vilket strålande väder vi har, hoppas på att de sitter i till hela nästa vecka med, för inte fan ska det få regna på vår stora dag. 

Sitter just nu ute på balkongen, nyduschad och äter frukost i solen. Så sjuukt najs! Lyssnar också på låten Breathe Slow med Alesha Dixon, en riktigt bra låt enligt mig. 

Men snart måste jag göra mig iordning, ska iväg och fixa lite med vårt flak idag också, förhoppningsvis...
Ses senare ikväll, pusssen

ENJOY!!!



Kommentarer
Postat av: My Josephine

fin röst hon har

2009-06-04 @ 15:57:06
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0