28 November



Vad kul att ni är ett par stycken som svarade på vilka ni var o.s.v i det nedre inlägget! :) Blir faktiskt jätteglad och gör det mycket roligare att blogga när man vet vilka man pratar till. Hoppas alla ni som läser min blogg, ni som känner mig och även ni som inte känner mig gillar den och stannar kvar... :D <3

Idag är det lördag den 28 Nov. Min bästaste väns 18 års dag med. Skickade henne ett brev som hon fick läsa imorse när hon vaknade och lyckades tillochmed skicka över en present till henne, vilket var ett par converse, men inte vilka converse som helst inte utan ett par Ed Hardy Converse vad jag vet inte säljs i Sverige. Såhär såg dem ut...

Pratade även med henne en kortis på skype imorse när jag vaknade, alltså runt åtta svensk tid. Alla tjejerna var där och sa hej i camen, guuud så kul det var! Ni är så goa allihoppa och saknar er massor! Kändes lite småtrist att jag inte var där med dem, under middagen och nu när dem skulle ut för att fira Norisen men men som sagt... två veckor kvar tror nog jag står ut.

 

Idag är min lediga dag, så sov ut till elva vilket var sjukt skönt. Sov även i min "riktiga" säng, alltså sängen jag egentligen ska ha men som Ryan & Rob för tillfället sover i. Men så fort jag är tillbaka i januari kommer jag få det rummet med den sängen, jag lääängtar! Hihi men sov iallafall otroligt gott och djupt, kommer även få sova där inatt då dem är bortresta tills imorrn.

 

Ska snart ta en dusch, käka lite lunch och göra mir iordning för att dra ut på "stan" eller vad man nu ska kalla det. Hade tänkt shoppa lite, får se vad jag hittar.. förhoppningsvis joinar Mel mig lite senare också, kanske vi även lyckas se en film ikväll.

 

Ännu en gång vill jag säga Grattis till dig min älskling, och hoppas verkligen du har en helt underbar och grym kväll nu.. så hörs vi igen imorgon! Maaaaasssa kärlek <3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0