Dietdag 2 avklarad



No more frozen yoghurt.. buhuhu :P

God morgon på er där hemma. Då är dag två på våran diet avslutat.. trots att det är tufft, så om jag ska vara ärlig är det lättare än vad jag trodde. Då vi faktiskt äter 3 mål om dagen inklusiv äpple och crackers mellan dem måltiderna. Så det är inte så att vi svälter oss eller nått, och de vi äter är faktiskt otroligt gott, och det är ju tack vare Jenna´s goda recept från tidigare. Det som är svårast är nog kvällarna ska jag säga, blir så himla sugen.. typ kakor eller glass eller bara en cocacola haha. Men nää nu jäklar har hållt mig hittils och tänker fortsätta. Vill fasiken se en förändring nu!

Har haft en supermysig dag med Logan, även gårdagen var mysig. Vi har vart ute vid poolen båda dagarna. Har även träffat en nu vän, en av mina grannar. Hon heter Melody och är supersöt.. så hon gjorde oss sällskap idag vid poolen. Kom nyligen in från jacuzzin också, vi satt där nästan en hel timme så nu är jag helt seg i kroppen av all värme. Men de känns skönt att ha lärt känna en granne, roligast av allt är att vi har en del gemensamt faktiskt. Bl.a att vi båda håller på att ta vårt körkort här... yes jag ska ta körtkort! Galet men kul.

Imorrn kanske vi skall ut och resa, vet inte än helt säkert om det blir av men berättar mer imorrn när jag vaknat och säger vart vi ska om vi nu drar. Skulle vara sjukt mysigt iallafall att få komma iväg lite...

Nu är jag stentrött och tänkte krypa ner i min säng för att sova,
hoppas ni får en underbar dag där hemma! kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0