Exakt en månad kvar nu.


Hej mina änglar, hoppas ni alla mår bra! Sitter nu i vår otroligt sköna fotölj som står i vardagsrummet, laptopen i knäet, lite tända doftljus och bara slappar nu. Logan somnade för ett litet tag sen men annars har det vart full rulle hela dagen, som vanligt. När Jenna kom hem drog vi iväg till "Wholefoods" vilket är en rätt så stor matbutik, lite dyrare men men superfräsch mat och enormt mycket att välja på. Dem har även färdig mat, plockstationer där de har varma rätter, sallad och sånt som man plockar ihop själv o.s.v Sjukt smart iallafall, inget det finns så mycket av i Sverige vilket jag önskade. Men det kommer väl snart.. Sverige är ju grymt duktiga på att ta efter Amerika.

Imorgon, eller ja för er så är det ju idag.. men iallafall! Nu är det exakt en månad kvar tills jag sitter på flyget hem till Sverige igen. Om jag längtar? Ja det gör jag faktiskt.. Trots att jag trivs jättebra här och klarar mig rätt bra utan hemlängtan så kommer den ibland. Att ligga i sängen och snacka skit hela nätterna med mina fina tjejer, eller bli väckt av min underbara mamma som lagat frukost åt än, tjaffsa med lillesyrran o.s.v, vem skulle inte sakna det?

Den stora frågan är ju om jag åker tillbaka hit efter nyår eller vad händer sen liksom? Det vet inte änns jag, dock lutar det ju åt att jag åker tillbaka. Men har ännu inte riktigt tagit beslutet.

En sak som är säker iallafall är att jag ska ha körkort, har redan börjat plugga på teorin, inte helt enkelt då det är på engelska men tar mig igenom med hjälp av ordböcker! För tro mig man tar sig fan ingenstans utan bil här i Los Angeles...

Men nu är jag trött så ska bara hänga färdigt med Jenna & Ryan sen sova. Hade hoppats på att ta ett dopp i jacuzzin ikväll med min galna granne Mel men hon är på middag idag så de blev inget av det inte. Hoppas ni får en bra dag iallafall.. kramisar<3

Saknar ni mig?


Kommentarer
Postat av: Mumz

klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart vi gööööör <3<3<3

2009-11-11 @ 07:38:48
Postat av: Sussi

Om vi gör!!!

Saknar att bara kunna ringa dig och få goda råd, eller veta att du finns där om man önskar.

Vilken resa du gjort gumman!!

Otroligt häftigt.



Sov sött : )

2009-11-11 @ 08:53:32
Postat av: Sussi

Hej. igen



Stoppar in lite pengar till dig vid löning.

Ska försöka komma ihåg att be mamma om nr.

Vill bara säga att du ska kolla in detta : )

http://kimsters.blogg.se/

2009-11-11 @ 19:18:25
Postat av: mamzi

JAAAAAAAAAA JÄTTE MYCKET FAKTISKT !!!

2009-11-12 @ 15:56:47
Postat av: miaaaa

JAAAA DET GÖR VIII!

2009-11-13 @ 23:16:15
Postat av: pappsen

jooooooooooooooooooooooooooooo

KRAMIZ

2009-11-14 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0