1:a November



Bild tagen med min canon eos 400D

Heelluu, lite dålig uppdatering på sistonde... i know! Sorry för det, men har haft en rätt så fullspäckad helg faktiskt.
I fredags var jag som sagt på bio med Hutton, hans mamma och hans syster Haley. Vi såg ju "This is it", som var sjukt bra. Kom i säng inte alltför sent och fick en ordentlig sovmorgon igår. Efter att ha piggnat till, ätit frukost och skypat med diverse människor bytte jag om till bikini och gick ut till poolen. Det var hela 28 grader igår ute, sååå jäkla skönt! Pågrund av lite kallare dagar innan hade de värmt upp poolen dock, så det var ju inte direkt uppfriskande att hoppa i poolen när den var varm, men lite skönt var det ju.. den var ju inte badkars varm liksom :P

Efter att ha myst klart ute i solen och faktiskt ha fått lite färg var det dags att börja fixa oss inför att gå trick or treat.
Logan hade ju såklart sin nya apkostym medans jag och Jenna bara klädde oss i svart och drog på oss varsinn knallröd peruk. Haha såg helt galna ut.. Vi kom ut runt sjutiden, de var först lite smådött men gatorna fylldes fort med utklädda barn och vuxna faktiskt. Otroligt mysigt att alla engagerar sig så mycket.

Halloween här i USA är helt enormt alltså, det är grymt häftigt ska ni veta! Önskade att ni alla var här och fick uppleva det på samma sätt som mig, går nästan inte att förklara. Men har fotat lite, svårt bara att få med den riktigt mysiga/läskiga stämningen dock, vissa bilder blev bra men lite suddiga o.s.v Men slänger in dem lite senare.

Logan var otroligt söt och trots att han bara är 15 månader gammal gick han själv fram med hinken och fick godis av dem olika husen, så sjukt söt var han alltså. Dock blev han trött så blev inte ute så himla länge. Efter att ha gått klart blev jag upphämtad av Hutton, vi hade en skitrolig kväll, gjorde inget megaspeciellt men träffade en del coola människor, bl.a Connor Cruise... haha ja de ni.

Kom hem strax efter 02:00 någongång och somnade direkt. Fick sovmorgon även idag, drog iväg till CC vid tolvtiden där jag träffade på Connor igen, höll han sällskap när han åt frukost, även hans syrra Bella kom ner och gjorde oss sällskap, sjukt sköna människor, otroligt goa! Och sedan vid ett var det dags för kurs.. asnajs!

Pappa Henrik drog till Florida idag, så nu är det bara jag, Jenna och Logan kvar + Ryan&Rob då.. Vi har en fullspäckad vecka framför oss, då Jenna har mkt jobb att göra. Börjar även en stenhård diet imorrn, ojojoj säger jag bara. Berättar mer om den sen..

JAG MÅR SJUKT BRA JUST NU! Hoppas ni också gör det, love u <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

ja kommer ihåg mina halloween partyn nu när du berättar om din kväll.....kan bara hålla med om att det är helt crazy ute med alla som klär ut sig ..barn som vuxna ...verkligen kul å att bara köra runt å titta på alla hus också....men vänta bara till julen kommer....hehe

2009-11-02 @ 18:27:24
Postat av: Mimmi

det är SÅÅÅ fuskigt att du fick träffa Tom Cruises barn! ELAKT FÖR FASEN! :( Men sjävklart glad för dig gummaaan :D <3 love

2009-11-02 @ 19:44:14
URL: http://mimmiiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0