Halloween på riktigt
















Det här var nog det häftigaste, ungarna var utklädda till mumies och dansade till Michael Jacksons låt thriller.. riktigt underhållande!





Det drog mycket folk också, var helt fullproppad runt dansarna...



Haha skön kostym, en iphone :P







Logan var så duktigt och gick fram med godishinken..



Den här träfgården var också grymt häftig, gravstenar över hela gräsmattan och sedan massa spöken hängandes i träden...



Det var helt grymt att få se allt... Hoppas ni iallafall får ett hum om hur enormt det faktiskt är här borta! :D

Kommentarer
Postat av: Mumz

fan vaa stoor godis hink! hahaha jääävla tjockisar :P men fett myyysigt ju :D

2009-11-03 @ 08:11:01
Postat av: Sussi

Fan va mysigt....

Dansarna verkar ju vara skit häftiga att se.

Kul att du njuter : )

2009-11-03 @ 08:32:36
Postat av: Eva

O ja. Jänkarna är ju helt galna. Jag har aldrig sett såååå mycket grejor faktiskt. Kan tänka mig att du hade kul.

2009-11-03 @ 09:40:35
URL: http://justemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0