Hate beeing a women sometimes!



Jobbiga veckan är på ingång, känner det i hela omgivingen. Även de andra kvinnorna i huset har deras vecka nu. Sockersuget är värre än någonsin och jag slarvar med dieten. Blir så himla arg på mig själv alltså, känner mig så svag.. det är jag också! Kände bara att om detta verkligen ska funka måste jag vara ärlig liksom.. haha och ni som läser, flesta av er känner mig och vet vad jag går igenom.. haha sockernarkoman! Nej men typ iallafall, töntigt men sant!

Har iallafall slarvat massor idag och vill bara spy upp allt! Okej nu skojade jag men imorrn då jävlar. Klarade en vecka, nu är det nästa vecka. Börjar träna imorrn också.

Och för att svara dig som undrade, om jag ser något resultat?
Nej inte än, känner mig dock mycket bättre i kroppen och lite starkare (tills idag). Jenna däremot har tappat några kilon, så det går om man bara vill!

Time for bed, good night! <3

Kommentarer
Postat av: pappsen

Massor av KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAARRRRRRR

2009-11-14 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0