I´ve been shopping



Har varit på Off Broadway idag... ajajaj vad mycket skor dem har alltså! Helt sjukt mycket, dem har allt du kan tänka dig. Älskar stället, nästa gång så lovar jag fota det så ni får lite verklighet på hur stort stället egentligen är och hur jävla mycket skor som finns där inne. Fick med mig två par skor hem idag, och mer kommer det bli de kan jag lova. Dem ena paren trodde jag aldrig att jag skulle köpa.. speciellt inte här i LA! Haha det är nämligen ett par Uggs.

Minns när jag kom hit och såg folk som gick runt i uggs, jag bara garvade och sa att det var ett skämt. Uggs har man när det är kallt, typ snö ute. Inte när det är 20 grader varmt ute med shorts och linne till liksom... haha! Meeeen nu börjar det faktiskt bli kallare här som sagt, speciellt på kvällarna. Så tyckte det var dags för mig att skaffa mig ett par, också för att jag faktiskt behöver ett par då mina gamla är totalförstörda vilket betyder att ja inte har några skor att ha när jag åker tillbaka till Sverige snart. Men nu har jag det, toppen! Dem andra är sjukt snygga, men berättar mer om det en annan gång. Slänger in en bild på uggsen senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0