Jag lever..



...men det är mycket just nu! Eller har snarare ingen lust att blogga, har nog lite bloggtorka som man brukar kalla det. Händer väl inte så mycket egentligen men på ett positivt sätt typ, eller nått! Haha ahh som sagt det kommer inte mycket vettigt ur min lilla mun för tillfället, är trött och sjukt hungrig... ska laga mat till mig själv!

Ikväll blir det lite "party", Melody min granne tar med mig på en väns födelesedagsfest ikväll. Har ärlig talat ingen aning om hur det kommer bli, vad det är för folk är nånting. Men skönt att få komma ut lite och umgås bara.. dock ingen alkohol för min inte. Det är ju trots allt 21 års gräns för att dricka här plus att jag inte druckit en droppe sedan jag kom hit och tänker inte heller göra det innan jag drar hem igen.

Men jag tänker på er där hemma, och fortsätter att blogga så fort jag känner för det. Kram på er sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

ibland ska man bara chilla och göra det som känns skönt just då ;-)

Bloggandet ska man göra när det känns kul dotter min

hoppas allt känns cool och skapa lite tid för dej själv också



massor av kramizar

2009-11-14 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0