Let me take a mental shot of this moment

 

Dagarna fortsätter som vanligt, på ett positivt sätt såklart. Kan inte förstå att det bara är 3 veckor kvar tills jag faktiskt sitter på flyget påväg hem till kalla fina Sverige igen. Längtar gör jag, dock inte till kylan men ska bli sjukt mysigt att komma hem, äta massa god julmat, umgås med vänner & släkt.. älskar julen! Har inte så mycket att blogga om just nu, men så fort jag får tillbaka bloggsuget lovar jag att uppdatera lite mer och även slänga in lite mer bilder, roligare än bara alla min superkassa cambilder! :P

Är sjuuukt trött nu och ska sova, upp tidigt imorrn.. hoppas på bra väder, natti<3

Kommentarer
Postat av: Emmalisa

Hej underbara! Min dator är trasig. Så ledsen. Men jag läser din blogg ska du veta. Saaaknar dig,. Pusssss

2009-11-17 @ 18:57:57
Postat av: chanette

men geeee mig ditt hår kvinna! :p

2009-11-17 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0