27 dresses



Bild tagen förra vintern

Hellu, har precis borstat tänderna och ska nu krype ner i min lilla säng för att sova. Har haft en mysig dag med Logan och alla andra. Började dagen med att gå till en ny park, som var otroligt ren och fin, mycket bättre än de tidigare vi varit på. Efter lunch och hans eftermiddags vila lekte vi hemma lite, dansade och läste svenska haha. På eftermiddagen gick vi ut på en promenad, fotade lite och gungade.

Var även en stund på gymmet nu ikväll vilket känns skönt, trots att det blev en rätt kort stund. Men som jag sa tidigare så försöker jag iallafall få in nån typ av träning varje dag. Måste dock skärpa till kosten, den är inte på topp kan jag säga er. Det är inte helt lätt att laga mat här, dem har ju inte samma saker som hemma i Sverige liksom. Men de kommer nog med tiden förhoppningsvis...

Har precis sätt klart filmen 27 dresses, har dock sätt den förr men de var ett tag sen och kunde därför se den igen. Gud så gulligt och mysigt de är med bröllop och allt runtomkring.. man blir nästan lite sugen på nått sätt, fast ändå inte!

Känner däremot att jag är inne i en period nu där jag ser par överallt, bara lyckliga dessutom. Mest på film dock haha.. men iallafall! Och efter att ha vart singel i över ett år nu börjar de faktiskt kännas lite ensamt, man känner saknaden efter den där närheten och kärleken en annan individ kan få än att känna och få. Men känner att de inte riktigt finns plats för en andra person i mitt liv just nu så det får vänta ett tag till.

Ska sova nu, hoppas ni får en toppendag hemma i swe... love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0