21 okt.


Hej alla glada & fina, snart slår klockan midnatt här och jag ska lägga mig. Har haft en ännu en rolig dag med min lilla plutt Logan. Men imorrn blir det ännu roligare, eller faktiskt de 4 kommande dagarna ser väldigt välplanerade och spännande ut. Imorrn ska jag, Logan, Luke och Lejat ut på lite äventyr. Luke är precis lika gammal som Logan, tror det skiljer 5-6 dagar eller nått och Lejat är hans barnflicka, supergullig tjej. Hon passar Luke två ggr i veckan, tis och tors så då försöker alltid vi hitta på nått, vilket är superkul.

Fredag ska jag på Zoo med Logan, en heldags utflykt i princip. Kameran åker med så det lär ni få se mer utav till helgen. Lördag ska jag med Charlotte och hennes man på visning, de kanske ska köpa hus, sedan ska jag spendera dagen på dem. Lördag kväll ska vi på ett större event nere i Hollywood, det ser jag verkligen fram emot. Sedan på söndag passar jag en liten kille som heter Donavin också så det ska bli ruligt...

 

Meeeen NU ska jag sova, är trött och ännu mera trött. I miss u guys, Love<3
(ingen träning idag, ajjabajja!)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Guuuud va kul!!!



Du har de ju hur bra som helst där borta : )

Nu är de snart halloween oxå, säkert skit kul i usa då.

Må så gott gumman.



Miss you/Sussi

2009-10-22 @ 09:37:37
Postat av: Mikaela

Du verkar ha det roligt där borta :) fortsätt med det ;D

2009-10-22 @ 17:44:06
URL: http://yourstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos

2009-10-22 @ 23:15:31
Postat av: pappsen

PUSS tjejen, du ser de e bra med en trip och få lite distance till allt man tar för givet och har runt sig hela tiden ;-)Va samma för mej ...blir mycke tid över för tankar man bara springer förbi annars!!Vet att du mår bra och det kommer bara bli bättre.....

MASSOR AV KRAMAR IFRÅN PAPPSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 23:16:45
Postat av: Emmalisa Norrhamn

saaaknade vän, du är så snygg. Vilken underbar liten kille. Ha en trevlig halloween. Pussipuss

2009-10-25 @ 02:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0