Då var även denna helg slut.


Tjenixen på er alla som läser min blogg! Då fanns det lite tid åt att äntligen få skriva av sig lite i bloggen ännu en gång. Gårkvällen var helt okej faktiskt, men guuuuud vad alla clubar börjar bli otroligt överbefolkade eller vad man nu säger, sthlms clubar räcker inte längre snart till alltså. Haha neej men okej de kanske beror på vart man går men på de flesta ställen, usch alltså! Hatar att stå och trängas för att först änns komma fram till dörren, sedan stå och vänta i 100 år för att få komma in, sedan stå i kö för garderoben och SEDAN stå i kö typ för att få beställa... nää börjar tröttna rejält på det alltså! Därför älskade jag att vara i Laganas där dem bara drar in än på clubarna!

Men iallafall, kvällen började hemma hos Nora med lite fina tjejer. Vi lagade spagetti & köttfärssås... Efter ett tag kom det lite mer folk och sedan ett par till. Vi satt och spelade kort, snackade och drack lite vin. Vid elva tiden drog hälften ut och resten var kvar typ.

Efter många drinkar/shots och ett par timmars dansande bestämde vi oss för att röra oss hemåt, MEN först donken såklart. Det var jag, Savannah och hennes trevliga amerikanska vän Richard. Klev innanför dörren hemma hos norisen strax efter halv tror jag..

Idag har jag fikat med min fina vän Emmalisa i Globen, firat Thomas som by the way fyller år idag, vi köpte hem sushi lata som vi var och umgicks hela familjen, de va mys! Han fick lite presenter som vi barn köpt tidigare idag...

Har även plockat undan en massa i mitt rum, börjat lägga upp saker som skall ner i väskan, och saker som packas ner i kartonger o.s.v Har väl kommit halvvägs i mitt packande, och förstår verkligen inte hur jag ska få plats med allt haha! Har lite bilder från i fredags och även ett par från igår, slänger strax in dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0