deep thoughts



Bild tagen av: Mimmi i Tsilivi´09

 

Det kommer stunder i änns liv där man känner sig ensam, kanske stött på en jobbig barriär eller
något annat som tynger än. Men det är just då man ska ta vara på dem vänner man har runt omkring sig.
Det är därför dem finns där eller ja delvis iallafall. Jag har på sistonde märkt hur många
underbara människor jag faktiskt har runt om mig, från vänner till familj till vanliga bekanta.
Personer som kanske inte alltid är den man tror ska bry sig, men som sedan visar sig vara en av dem som man kan komma till i vårrt och torrt liksom.

 

Vet inte riktigt vart jag vill komma med dessa "filosofiska" rader haha... Men nått i stilen med att
man ska ta vara på sina närmsta, men även vara öppen för andra som också vill finnas där för dig.

 

Oftast märker man inte sånt här förrän man mister någon, anting pågrund av död eller
bara av ett väldigt långt avstånd. Och just därför är det viktigt att visa sin uppskattning så ofta det bara går för en dag kanske man inte har samma reletion längre.


Haha jaa fråga mig inte vart detta kom ifrån, men trots att jag kan känna mig lite ensam här i LA vissa kvällar,  gör mig egentligen inte så mycket när jag vet hur många som faktiskt tänker på mig och finns där för mig om det verkligen skulle vara nått!

 

Minnen betyder allt och jag har så otroligt många med mina underbara vänner.
Är otroligt tacksam för det och hoppas på ännu mer när vi ses igen!

Love you alll<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gooooooooooooooooooooooooooooooorda

2009-10-13 @ 11:46:24
Postat av: Sussi

Alla är vi glada för din skull, men saknar deg ortoooligt mycket!!



Kram

2009-10-13 @ 15:53:02
Postat av: Sofie

hey vännen.

Kul att höra att ddu har det bra :)

Imorse snöade det i stan, galet :O

Så avis är man nog.

Jag sa ju att du skulle få sjukt kul om du åkte, som sagt, man lever bara en gång :)

Ha det så bra :D

Pussen

2009-10-13 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0