Fredag



God morgon på er kalla Sverige. Hoppas ni alla sovit gott, eller ja de flesta sover väl fortfarande, själv har man ännu inte gått och lagt sig... Idag har vart en otroligt rolig dag. Gick upp runt halv nio ungefär, åt frukost och fixade allt med Logan som vanligt innan vi drar iväg. Så fixade vi lite saker på förmiddagen sedan var det dags för Logan´s nap och åkte därför hem igen. Under tiden var jag ute och fotade lite (slänger in bilder senare).

Efter att Logan hade vaknat åt vi lunch sedan bytte hela "familjen" om till badkläder och gick ut till poolen. Det var mysigt att alla var "samlade" haha, de lät ju lite konstigt men de är sällan vi är det då den ena jobbar när vi är hemma o.s.v

Efter att ha simmat några längder och faktiskt jobbat lite på min gamla bränna från Grekland var det dags för middag. Vi åkte upp till en supermysig china restaurang där vi åt en riktigt mumsig middag.
Påvägen hem stannade vi vid en asball glassaffär där dem hade yoghurtglass. Något jag önskade vi hade i Sverige faktiskt, de funkar nämligen så att man tar sin egna lilla bägare, tar den smak på glassen man vill, eller om man vill ha fler (det är alltså mjukglass). Sedan kan man välja mellan massa olika saker, som frukost, godis, chokladsås o.s.v tillslut går du fram till kassan där dem väger hela bägaren med allt i och räknar ut hur mycket det ska kosta. SJUKT GOTT & fett smart...


Efter det åkte vi bara hem, har nu sätt två filmer så tänkte väl snart lägga mig faktiskt. Imorrn ska vi till Beverly Hills på morgonen för att äta frukost med en gammal vän till Jenna och sedan blir det beachen! :D Snacka om att ja längtar... hihi

Inte för att klaga alltså men fy fan va varmt det var idag, typ 32 grader.. sjukt skönt men lite jobbigt att va ute i parken och så med Logan, nästan jobbigt varmt liksom! Haha men jaa jag njuter till 100%, har ju hört vilket hemskt väder ni har där hemma...

God natt på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0