Jag är slutkörd


God Morgon på er Sverige, de flesta ligger väl fortfarande och sover men några är nog redan uppe. Själv sitter jag i vardagsrummet med Henrik och kollar massa audition från svenska idol, sjuukt kul! Asså garvar så jag får ont i magen alltså.

Iallafall, dansen gick bra och det varr sjukt kul. HERREGUD vilket jädrans pass alltså.. Är helt öm i hela kroppen nu, snacka om otränad alltså, fy faen! Det var alltså 80-tals musik vi dansade till vilket var otroligt kul, man taggade verkligen till på det speciellt då vår lärare var sjukt glad och galen. Vi gjorde massa Rocky steg, till den låten som spelas i filmen vilket gjorde det ännu roligare... Men fy fasiken vad vi var slut efter alltså, det tog verkligen på krafterna!

Men kul var det och jag ska lätt gå dit nästa måndag igen. Det är liksom både dans och workout typ, vilket är ett perfekt pass en gång i veckan. Det är ett skitgulligt litet ställe där man komma och gå hur man vill, det kostar 5 dollar för varje gång och de finns hur mycket olika dansstilar som helst.

Imorgon ska vi prova på spinning och yoga men på ett annat ställe så det ska bli spännande. Får hoppas på att jag inte har alldeles för mycket träningsvärk så jag orkar med morgondagens pass.

När vi kom hem gjorde vi iordning varsin sallad med kyckling, jättemumsigt!


Nu blir det duschen sen läggdags för imorgon är en ny dag och ska nog upp redan runt halv åtta tiden då Logan brukar vakna. Eller ja för er blir det ju runt 17-18 tiden jag kliver upp.

Kram sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0