Jetlag



Osminkad lilla jag dagen innan jag drog hit...

Hej på er alla fina läsare, vänner och familj :)
Just nu sitter jag i vardagsrummet och bara softar. Lillkillen tar en lite powernap så de är rätt lugnt för tillfället. Klockan är nu halv ett på dagen här och jag är döööötrött! Har sådan hemsk jetlag så de inte är sant alltså, känner mig helt jäkla död, känner mig nästan sjuk för att kroppen är så ovan och måste vända på dygnet liksom... Men det går väl över om ett par dagar hoppas jag. Somnade strax efter nio igår igen så många timmar sömn inatt iallafall, sedan gick jag upp runt åtta. Har varit på en promenad med Logan nu på förmiddagen sedan lekte vi en stund i parken.

När vi kom hem var det snacks time och sedan naptime.. Så har precis plockat undan alla leksaker, diskat och nu äntligen satt mig ner för att blogga. Vet inte riktigt hur mycket bloggande det kommer bli av, men ska försöka få in en inlägg varje dag iallafall sen lite mer bilder med tiden också.

När Logan vaknar igen ska vi iväg och köpa en mobil till mig, vilken typ av mobil det blir har jag ingen aning om så de blir ju lite spännande, dem är ju helt annorlunda gemfört med de telefoner vi har i sverige kan jag lova er.

Nu ska jag nog försöka vila nån halvtimme innan sötnosen vaknar igen.. Hörs senare igen! Love Love<3
Saknar er massa mina älsklingsvänner och familj! <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt att höra från dig. Berätta gärna om dina upplevelser av Los Angeles.

Skulle uppskatta om du kunde mejla mig,DIN MAMMA,



Puss Puss

2009-10-09 @ 10:06:52
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på lilla Logan? Och hur bor du kan du inte visa?

2009-10-09 @ 12:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0