Logan´s halloween costume

På lördag är det halloween, vilket är helt enormt här i USA, vilket ni säkert redan vet. Anyways, här om dagen var jag och Henrik ute och letade kostym till lilla Logan och hittade då denna urgulliga kostym i en secondhand butik faktiskt. Kostade typ 6 dollar, så varför inte liksom. Det var iallafall den bästa som fanns där. Dock tyckte Jenna han såg alldels för ledsen ut i den med öronen och allt haha plus att den nog är lite för kall om man ska gå trick or treat o.s.v, så vi drog iallafall ut igår för att leta efter en ny då, och hittade...


...DENNA! Helt underbart söta kostymen, för typ 15 dollar eller nått. Så himla söt var han i den, helt sjukt kul alltså. Så han har ju två nu, men vi kommer använda oss utav askostymen nu på lördag då vi ska på ett halloween party hos några vänner till Jenna, med massa andra ungar o.s.v (kameran följer givetvis med!)

 

Visare bilder sen med dräkterna på också... ni kommer få er ett gott skratt, fan va god han är alltså! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0