Los Angeles here I come...




Morrn Morrn, några timmar senare och nu är jag uppe igen. Kunde först inte somna men tillslut så. Det är snart dags att åka iväg, bara packa ihop de allra allra sista nu sen drar vi mot arlanda. Pirret i magen är obeskrivlig nu...

Men får tänka positivt att 2,5 månad kommer att gå fort, precis som sommaren bara fluget iväg liksom. Men saknade efter mina fina vänner och familj kommer vara enorm.. Men kommer såklart blogga, vara online på FB o.s.v
Så regelbunden kontakt alla ni som känner er utvalda! haha

Såg även detta som min söta vän Becca skrivit om i sin blogg, gud blir alldeles rörd ju! Nä usch nu tickar klockan iväg. Nästa gång vi ses, så ses vi i LA! Nu väntar det mig 16 timmars resa från arlanda till LA.. landar klockan 24:00 ungefär svensk tid, men 14.30 amerikansk tid.. snacka om jetlag!

Cya ;) Bye Bye Sweden...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu väntar vi med spänning på fortsättningen.........

2009-10-07 @ 10:49:06
Postat av: Finlänsk flicka

Hej, ska bli riktit kul att få läsa om dina 2.5 månader i L.A, älskar att läsa om då folk är på resa eller om folk som bor i USA. Men en sak jag undrar , varför bor din bror i L.A ? vad gör han där ?

2009-10-07 @ 14:55:05
Postat av: Sussi

Har skaffat mig skype nu : )

Ska väl kunna prata med dig fast du åkt till andra sidan jordklotet : )



Hoppas resan gick bra.



Kram Sussi

2009-10-07 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0