Monday Morning



Här har ni min lilla Logan ;)

God morning people, då har både jag och Logan fått i oss frukost och nu är det dags att klä på sig... Jenna är iväg fram tills klockan tolv, och Henrik är just nu och lämnar in sin bil på service. Men så fort han kommer tillbaka ska vi iväg och fixa nya nycklar iallafall. Sen efter att Logan tagit sin lilla powernap ska vi nog ner till Malibo, beroende på väder.. för idag är det faktiskt ganska molnigt och lite kyligt!

Ikväll ska vi på den danskursen, haha det kommer bli kul och galet. Henrik stannar hemma med Logan så vi kan dra iväg och dansa. Så bloggar väl då antar jag.

Kramiiiis, saknar er alla mina änglar där hemma! Speciellt dig lillsyrran! <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh sötis.

Han ser ut att vara en klok liten man...

Hoppas du haft en kul dag.

Kallt??

Då vet du inte hur kallt det är här hemma, brrrr.

Snart snö här...



Kraaaam

2009-10-12 @ 20:38:12
Postat av: Anonym

Hallååååå!

Låter som du börjar komma igång där borta :-)

ni ska säkert ner till strand fiket,finns par kul ställen nere i malibu å hänga på weekends ..hehe

2009-10-12 @ 21:13:55
Postat av: pappsen

Hallåååå ;-)

Låter som allt ramlar på plats redan, well done!

Finns ett par mysiga ställen nere i Malibu man kan

softa på weekends!Hoppas du får kul på dansen hehe

KRAMIZ

2009-10-12 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0