New shoes


God kväll på er där hemma, tänkte bara slänga in en bild på mina nya jogginskor som jag köpte igår när vi var ute och åkte. Såg otroligt mycket kul igår, vi körde igenom Bel air, Beverly Hills, var ända nere vid Santa Monica och åkte på dem populäraste gatorna här i LA... Kul hade vi iallafall.

I slutet av vår resa stannade vi vid en butik kallad "Offbroadway", där man alltså kan köpa framförallt skor men även väskor och lite annat smått. I denna butik får du i princip allt för halv priset gemfört med vad de säljs för i andra butiker.

Jag tror aldrig någonsin jag vart inne i en sådan stor skobutik, de var skor exakt överallt, olika typer av skor, höga, låga, gympaskor, sneakers, converse, men, dam, barn ahh you name it alltså. Hur ballt som helst...

Nu skulle ju jag bara ha ett par joggingskor plus att Logan började bli rätt trött vilket gjorde att det fick gå rätt fort. MEN om jag ska tillbaka? Haha ehhh JA det kan jag lovar er, hur mycket fina high heels som helst, och gaaalet snygga converse för sjuka priser...

Endast 39 dollar, vilket är ca 280 svenska kronor.


(dålig bild, tagen med min cam)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Va snygga : ),

min stil, hi hi



Vad kosta Conversen?

Berätta mer !!!

2009-10-11 @ 20:57:45
Postat av: R e b e c c a

Gumman kan inte du köpa hem lite dojor till mig så sätter jag över cash till dig? Vi kan väl talk about it ;) Puss!

Ps.. jag väntar på bilden ;)

2009-10-11 @ 22:48:42
URL: http://willarp.blogg.se/
Postat av: pappsen

hehe...du kommer ju få spatt när du börjar hitta runt ibland alla shopp places, vänta tills du kommer ner till alla shyssta second hands på melrose

KRAMIZ

2009-10-12 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0