Paranormal activity


Hello guys, hemma från en trevlig kväll på "stan" haha eller The Grove lättare sagt. Träffade upp en "vän" som jag nyligen lärt känna för att hänga lite. Vi drog och käkade sushi och sedan såg vi en en film, "Paranormal activity".

Sjukast är att jag aldrig änns hört talas om filmen förut förrän typ två dagar sen då en vän till mig berättade om den. Det skulle vara en riktigt läskig och sjuk film och hon tyckte definitivt jag skulle kolla på trailern, så jag gjorde det. Men sa sedan att jag aldrig skulle gå och se den då den var alldeles föööör läskig för min smak.

Vilken film tror ni vi ser idag, DEN såklart... Usch säger jag bara! Se själva, här har ni trailern! Some heavy shit kan jag lova er. Förstår inte hur jag ska somna inatt. I want mama! haha


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hey syrran. Förlåt för att vi inte kunnat prata på Skype, Msn eller FB på ett tag. Men min dator är helt fucked up. Seg som in i helvete och kommer inte in på msn eller Skype. Verkar som allt bara lagt av. Men mamma och pappa kommer hem imorgon då ska jag se om pappa kan hjälpa mig eller något. :)Älskar dig massssssoooor! Saknar dig bubban, <3 Loveu Puss Mumz.

2009-10-19 @ 21:23:36
URL: http://mimmiiis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Den där filmen verkar ju vara helt sjuk, kommer jag aldrig att se på ! :(

2009-10-21 @ 01:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0