Sightseeing i LA idag

 



Bild lånad från google

 

God morgon fina vänner, idag är det lördag och klockan är kvart över sju här. Tänkte egentligen ha gått upp vid åtta, men såg fel på klockan och är därför redan vaken. Går dock och lägger mig strax innan tio nu varje kväll vilket gör att jag faktiskt orkar upp vid den här tiden.

Hör att Logan vaknat nu så det var väl lika bra att jag redan är uppe och faktiskt även hunnit ta en dusch. Idag ska vi iväg ut på vägarna här i Los Angeles, vi ska köra ner mot West Hollywood som jag förstod det, köra genom Beverly Hills bl.a och även Pasadena.. Så det ska bli riktigt kul.

Ska även försöka inhandla mig ett par nya joggingskor idag, då det är dags att komma igång med träningen på måndag! Jenna ska iväg på en födelsedagsfest ikväll så då blir det bara jag och gulliga Logan... Hörs kanske senare!
Love<3

Kommentarer
Postat av: pappsen

kul å se bilden.....sista gatan ja bodde på innan ja stack! buhäää vill komma över å visa dej runt

nästa vända kanske hihi

puss å kramiz

2009-10-12 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0