Sista kvällen med tjejerna



Hallo bloggen, igår hade jag en jättemysig kväll med mina tjejer, Nora, Julia, Sara, Savannah och Serena.. Vi köpte hem massa olika ingredienser och gjorde vår egen pizza igår, kan inte säga att vi lyckades direkt men den dög haha. Efter att ha käkat iallafall, åt vi en suuupergod hallon&blåbärs paj som Jullan gjort, men massa vaniljsås.. hihi muuums!

Lite senare på kvällen kom även lite pojkar hit, bl.a Musse. Drog väl härifrån runt 2 någongång, då hem till Nora för att sova där.

Gjorde även lite slingor igår hos Julia, otroligt fina och jämna slingor! Ingen megaförändring men ett lyft liksom.. Känner att go dark skulle bli lite onödigt nu när jag ändå ska till LA och vistas i sol större delen av dagarna.

Idag har jag hängt med min älsklingsvän Norisen! Fram tills tre ungefär då jag drog hem till farsan och klippte honom och han fru en snabbis. Känner att jag behövde göra nån typ av nytta idag iallafall, nu när de är så kort tid kvar liksom... yoohooo!

Ikväll blir det först middag hemma hos norisen, där vi även fixar oss och tar några glas vin innan vi drar ut en sista gång för mig på väldigt väldigt länge! So tonight its ALL IN BABES!

Lite halvkass uppdatering, men kommer mer imorrn med bilder från helgen goda skratt och bravader, that´s a promise... Ha en underbar kväll alla ni andra så hörs & ses vi imorrn<3

Kommentarer
Postat av: felicia

Frågestund i min blogg ikväll:)

Ställ gärna en fråga.

2009-10-04 @ 18:02:34
URL: http://bfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0