Sista natten...



Tjenixen alla nattugglor, efter att ha träffat alla fina vänner och familjemedlemmar, ha packat klart allt sitter jag nu här på mitt rum med mina två ekorrar Savannah & Nora. Vi drog in till söder för att fika med Julia, Musse... träffade även sarisen en snabbis. Himla mysigt! Det är så himla tråkigt att lämna alla mina fina vänner, har verkligen insett hur många fina jag faktiskt har runt om mig som faktiskt bryr sig om mig.

Efter att ha fikat och sagt hejdå till några drog jag och ekorrarna vidare hem till mig. Ett par goda skratt har vi fått oss ikväll kan jag lova er, bl.a när nån/nått skrämde skiiiten ur oss påväg från tuben och nån äckelsnubbe som ringer upp mig på skype! USCH!!!!!!!!!!!

Nää nu är det fasiken dags att sova, eller ja ska försöka iallafall, nu börjar pirret komma på riktigt alltså.. mår nästan illa. Får se om ja hinner slänga in nått inlägg innan jag drar om... ja i princip 4-5 timmar. Norisen, mamma, min älsklade lillasyster och Tompa åker med mig ut till flygplatsen så det är ju skönt, men på samma gång sjukt jobbigt.

OM jag inte hinner blogga ses vi nästa gång när jag kommit fram i LA... Ha de grymt sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0