This is it



Kom precis hem efter att ha vart på bio med några vänner, vi såg MJ´s film "This is it". Den var grym, helt otrolig alltså... skulle kunna se den flera gånger om. Är ju mer som en dokumentär typ, eller ja dem visar allt från hans sista tid i princip, alla genrep, danser, koreografier, ljud, allt som gjordes innan den nya och sista turnén han skulle utföra. Så många timmar och jobb som det lades ner på detta är helt otroligt, eftersom det aldrig avslutades, han kom aldrig så långt.. tragiskt! Känns nästan overkligt att han faktiskt är borta. Ärlig talat så har jag aldrig vetat vem min förebild är, har aldrig riktigt haft nån och inte heller brytt mig. Men nu vet jag! Både för hans musik och sedan hans dans, jag är helt sjukt fascinerad över hans helt sjukt grymma dansare... vilken jävla känlsa alltså, att få dansa för MJ! Det hade vart något alltså.

SJUKT BRA FILM! SE DEN!!!!! Kände mig tårögd ett par gånger, men kom inga riktiga tårar faktiskt... Den var bara så fin, och bara så MJ, han är en helt underbar människa, och alla ni som smutskastar honom kan bara fara långt åt ja nivetvart! Han är en legen, han är King of pop! Thats it!



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0