09.09.09



miss zante...

Hello friends, Idol var ju för jäkla bra idag. Det är ju dessa auditions som är roliga och de måste ni ju ändå hålla med om. Herregud vad vi skrattade här hemma i soffan. Neej alltså jag förstår inte hur vissa människor ärlig talat kan tro att dem har en chans... haha

Tog en rejäl sovmorgon idag då jag hade supersvårt att somna igår natt. Men efter att ha piggnat till lite och gjort mig iordning rörde jag mig in mot stan där jag mötte upp mamsen o syster för en lunch. Vi sprang runt i massa affärer för att hitta ett par skor till min kära lillasyster som i princip verkade omöjligt från en början. Men som tur var lämnade vi stan med ett par fina Fred Perry sneakers typ. Även ett par nya cheapmonday jeans till lilla mig, yes nu var det dags för ett nytt par, mina andra är helt sjuuukt utslitna så dem fick syster ärva haha.

Vid sex-tiden kom murren hit, vi köpte lite chirre och dirre sen bänkade vi oss framför fotbollen. Yes inte så ofta jag kollar fotboll, men när de gäller Sverige så kan jag faktiskt tycka de är rätt kul.. Och som tur var tog dem hem segern idag med 1-0 men verkligen tur, typ självmål kan man säga.

Efter det var det såklart IDOL, roligast var väl att se ett ansikte man kände igen. Ingen nära vän så men via Emmalisa som också sjunger, har jag hört massor om honom, hans sökande till Idol o.s.v Så de var riktigt kul att se att du gick vidare Andreas Wijk. Sjukt söt och charmig kille, bara 16 år gammal.. imponerande!

Imorrn ska jag upp 07.00, USCH! Orkar inte, men lite kul då jag får samtal från L.A vid halv ått ungefär, får se vart de samtalet leder. Men därefter bär det av till dagis för 5 timmars arbete. Hoppas min jobbiga huvudvärk är borta tills dess annars kan de bli hemskt jobbigt.

Nu, sovdags<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0