Barnvakt idag

 


GOD MORGON FREDAG! Med humöret på topp har jag min underbara lilla Meja här nu. Nu ska vi bara klä på oss och sedan packa vagnen för att ta en ute dag, solen skiner så lika bra att passa på och vara ute.
Sorry för dålig uppdatering igår, men jobbade på dagis större delen av dagen sedan var jag även på Marikas igår och kollade på när norisen och Serena dansade. Ska nog börja jag med till nästa vecka med Sean, så sjukt rolig snubbe alltså...

Men ha en underbar dag så ses vi nog senare, LoveLove


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw va söt!:)

2009-09-11 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0