Förbereda kroppen för Sol&Bad


Jag har lärt mig en sak, och de är att solar du redan död hud kommer den att falla av. Så för att underlätta det lite för dig själv och din hud, haha så ger du den en rejäl skrubbning innan du åker utomalands eller ska vistas mycket i stark sol. Gjorde detta sist jag drog till Grekland, funkade otroligt bra. Dock blev jag ju torr när jag kom hem pågrund utav annorlunda klimat, men flagnade inte som jag gjort förr. De kan även göra så att du blir brunare snabbare :P hihi

Förutom det är det ju otroligt skönt efter när man blir alldeles len, nästan som en babyrumpa! Förutom att ha peelat kroppen, har jag även rakat benen, givit håret en rejäl inpackning, fixat både fingernaglar och tånaglar, klippt, filat och målat sedan även färgat, noppat och trimmat ögonbrynen. Japp allt är klart inför min lilla utomlandsresa.. skööönt!

Detta använde jag under min minispa-stund haha :

 

Känner mig nästan som en ny människa :D (skulle dock behöva färga håret igen, usch typ pissgult)


Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar trimen bra?:)

2009-09-21 @ 17:26:19
Postat av: Anonym

vart köper du coloran? :)

2009-09-21 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0