Klipp & Färg


God´kväll alla nattugglor, eller okej såå sent är det inte men de flesta som ska upp till skolan eller jobb imorrn ligger väl ungefär vid den här tiden. Inte min 13-åriga syster dock, hon är en liten nattuggla... hihi nämen nu ska hon i säng. Mamma sover borta hos en väninna inatt och Tompa är och hälsar på sin far nånstans utanför stockholm. Så det är bara vi flickor här i lägenheten ikväll.

Har inte hunnit ladda upp bilderna från shoppingen då blogg.se strular jäkla massa för de första och sen för de andra så hade inte min kamera något batterie. Så slänger in dem bilder imorrn istället, sorry för det! :(

Imorrn klockan 10.00 har jag tid hos min vän Rebecca i hennes fina salong ute i Älta. Den är huuur mysig som helst, inte alls central eller nått sånt men de går riktigt bra för henne. Den ligger nämligen på hennes tomt, japp i en liten stuga typ. Den är precis som vilken annan salong somhelst, den har schamponering, minireception, torkhuv, frisörstolar ah you name it. Kanske lyckas fota lite imorrn om jag orkar släpa med mig systemkameran...

Riktigt VAD jag ska göra än har jag ej bestämt, har faktiskt lite beslutsångest. Borde jag bara göra lite slingor, bruna och blonda, eller borde jag lägga i en hel mörkbrun, ska jag bara toppa håret, eller klippa lugg och klippa upp det? Näe asså de är nått Becca får bestämma åt mig imorgon tror jag, för jag är helt förvirrad! haha

Vilket tycker ni är finast, lite mer åt det mörka hållet...


eller de ljusa hållet...


????????

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ljusa helt klart men inte allt för ljust nu till hösten :)

Hoppas vi ses imorgon :)

2009-09-04 @ 00:06:16
Postat av: Isabella

Hur snyggt som helst med det mörka! go for darker:) gillade luggen ochså!

2009-09-04 @ 17:59:34
URL: http://isabellas.ipublish,no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0