L.A Gigolo


Hello friends, är hemma efter en lång dag på jobbet och sedan 10 min solning, hade inte mer småmynt...
Ska äta lite gulashsoppa nu med mina underbara mor och syster sedan ta en snabbis dusch för att ikväll gå på bio. Ska se L.A Gigolo med en kompis. Har länge velat se den nu så ska bli skönt att få de gjort haha.

Och oroa er inte, jag har redan börjat svara på en del frågor, så kanske lägger ut inlägget ikväll annars imorrn, hoppas ni har förståelse för mina prioriteringar! Och svara inte på fööör privata frågar, vilket ni säkert också förstår!

Ha en mysig kväll förövrigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0