NYC was amazing


Som dem flesta vet spenderade jag större delen av oktober´08 i USA. 3 veckor i Florida och 4 dagar i NY. De var en helt underbar tid och skulle inte direkt tacka ja till en sån resa igen. Men för att återgå till NY så har jag nog aldrig lagt upp bilder därifrån, vilket jag nu i efterhand ångrar lite... haha nej men satt nämligen och kollade igenom dem nyss och kände bara att de var en rolig tid i mitt liv och vill ha med det i bloggen som ett minne iallafall.

Haha, låter bilderna tala för sig ;)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0