De gäller att njuta nu...


God dag fina vänner, vaknade faktiskt vid elva idag av att min älskade mamma väckte mig med en grym frukost. Inte varje dag de händer inte, de kan jag lova! Såhär mumsig var den....

Efter att ha mumsat i mig frukosten tog jag de bara lite lungt innan jag rörde mig in mot söder där jag mötte upp norisen. Vi tänkte gymma men eftersom jag låg efter med en betalning av nån konstig jävla anledning så fick jag inte träna vilket ledde till att vi gick en hel timmes promenad längs vattnet. Huuur mysigt som helst, mycket skönare att gå/jogga ute istället för inne på ett jädrans band. De måste vi göra oftare speciellt nu innan de blir för kallt.

Nu tror jag faktiskt att de är våra sista "varma" dagar innan den hemska hösten kommer. Förutom att jag tycker modet kan vara sjukt fint under just hösten, så hatar jag vädret. Blåsigt, kallt, blött, regnigt...ja usch!

Igår hade jag iallafall en trevlig kväll lååångt ut på landet, haha ja i Hemfosa hemma hos Mika. Hästhagen bara 2 meter från huset, typ som mitt landställe men otroligt mysigt faktiskt. Långt att åka bara... Men vi hade ytterligare en kräftskiva, haha men denna gång lite mer seriöst med "fina" hattar och massa lek. Dock åt jag inte kräftor denna gång, hade min egen lilla tallrik med godsaker på, hihi.

Lite senare kom de lite mer folk, vi drack lite vin och hade otroligt skoj runt bordet, sjöng, spelade kort och hade allmänt roligt, fick mig ett par rejäla skratt igår kväll. Tack för det tjejer <3

Men nu ska jag packa ihop en liten väska och dra hem till norise, får se vad som händer sen. Lutar mot en mysig bio! Hihi du och jag älskling, bio vaaaaarje dag typ! love it haha...

kramis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0