Summer is back



Hallo bloggen, söndag och jag vara tar det lungt, njuuuuuter av det underbara vädret! Det gör en otrolig skillnad på humöret, iallafall mitt! Trots att jag är lite trött efter många dagar med dålig sömn känner jag mig så avslappnad och glad för tillfället.

Igår blev en halvlugn kväll, jag åkte hem till Nora där vi fixade oss lite innan vi drog iväg till Östermalm till vår fina vän Philip. Han hade lagat tigerräkor med ris och chili sweet&soursause. Så muuumsigt! Han skulle vidare ut med Kenza och gänget vilket vi inte kunde eller orkade. Så promenerade vidare till en annan vän som hade lite folk hemma hos sig, så där satt vi umgick o drack lite vin. Blev en sväng in till stan också, där vi stötte på lite olika människor, men hade rätt kul ändå. Till slut mötte upp vi upp kusinvitamin Kalle, som skjutsade hem oss till N, skönt var de kan jag lova!

Nora skulle jobba idag vid tolv, så åkte hem strax innan det. Har därefter bara tagit de lungt, hade tvättstugan imorse så jag och mami har både tvättat och passat på och städa lägenheten. Skööönt! Nu funderar jag på att ta en sväng förbi solariumet, ser så himla blek ut nu när håret blivit mörkare... juste glömt att fota det :P fixar de till lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0