Time goes too fast...



Hello kära läsare, efter en rätt så lugn och trevlig helg är det nu dags för ännu en ny vecka. Veckorna går så otroligt fort, kan ni fatta att de redan gått en heeeel månad sedan jag kom hem från Grekland?!? Känns nästan helt overkligt vad tiden bara rinner iväg. Men men de är nu också 2 veckor sedan min kära lillebror skulle ha kommit hem, men eftersom de kom lite komplikationer dröjde det lite. SÅ IMORGON kommer han hem, mamma och Tompa är på landet så dem är halvvägs till Arlanda så dem plockar upp honom imorgon bitti. Guuuud vad jag längtat efter honom. Ett år sedan nu! Så inom ett par dagar drar vi alltså iväg på en veckas semester, riktigt vart vet vi inte än då det beror på vad vi hittar för biljetter, då de blir en sista minuten för hela familjen. MYS!

Idag står ögonläkaren med Mimmi och en visning i Högdalen på schemat. Måste aggera minimorsa nu när mamsen och T är på landet haha. Så innan de är dags att möta upp M tänkte jag få i mig lite frukost och sedan ta en sväng med dammsugaren...

Helgen har varit helt okej, fredagen var riktigt lyckad! Utgång med Julia, träffade på massa trevligt folk faktiskt, så en trevlig kväll hade vi jullan! <3 Lördagen däremot var sjukt seg så den skiter vi i... haha
Igår tog jag det också bara rätt lungt, käkade lite lunch med syster och en seg kväll framför tv:n bl.a "The forgotten", en helt okej film faktiskt.

Har småshoppat lite igen, eller förra veckan men eftersom ja inte orkat uppdatera bloggen så har jag inte visat det än. Så slänger in det om en stund, NU DUSCHEN! :D

Kommentarer
Postat av: Helal

Hej tjejen. Hoppas allt är bra med dig. Ville bara säga att vi tycker du är jättebra storesyster (med tanke på allt vi läser i din blogg) =O)

2009-09-14 @ 21:09:16
URL: http://hscphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0