Wayne´s


Heello friends, sitter just nu på Wayne´s med söta Sara och hennes vän Sofie. Har fått alla Sara´s bider från Zante och så passade vi på att ta en låååång fika. Haha har suttit här från klockan tolv, supermysigt dock! Tog en chailatte, muums de va länge sen kan jag lova och sedan tog även en varm scones med creamcheese och marmelad!
Har även småshoppat lite, hihi ajjabajja! Neeej men asså vaddå, jag har ju jobbat för att få pengar som jag sedan kan spendera, inget fel med det väl?!?! Visar när jag kommer hem iallafall...

Nu måste jag börja röra mig hemåt, ska möta upp norisen i högdalen för ett hårt pass på gymet, dags att tagga till!

Ses hemma sen, kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0