"Fiskinfluensan?"




Hallo Bloggen, hoppas läget är bra med er alla som läser min blogg. Har varit lite kass uppdatering, men de är ju ingen nyhet längre. Ligger hemma hos R fortfarande och har ingen lust alls att kliva upp ur sängen. Har åkt på den äckliga förkylningen, den såkallade "Fiskinfluensan"... Haha! Den som alla verkar åka på nu på sistonde. Det som händer är att du först blir svag och får ont i kroppen, sen efter ett par dagar förvandlas du till en fisk som man eller sjöjungfru som kvinna.. haha

Har faktiskt bara tagit de lungt dem tre senaste dagarna men började veckan med lite jobb iaf. Helgen ser lugn ut, speciellt när jag mår som jag mår, plus att jag behöver spara pengar!

Mamsen & Tompa har åkt upp på landet och Mimmi är hos någon kompis vad jag vet, så har huset alldeles för mig själv, hela helgen. Blir väl att åka och bara kurera sig! Nu ska jag först iväg och fixa mina naglar hos Nora, förmodligen ta bort dem helt.. men får se vad jag gör.

Ha en trevlig helg, bloggar mer senare förmodligen! Love <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0